Tel.: +420 387 203 515
E-mail: obec@homole.cz
pondělí | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 | |
středa | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 |
Úřední hodiny
pondělí | 8:00 - 12:00 | 12:30 - 17:00 |
středa | 8:00 - 12:00 | 12:30 - 17:00 |
Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Seznam vyhlášek a nařízení vydaných obcí (129.13 kB)
Vyhlášky a nařízení vydané obcí jsou k dispozici v budově OÚ v úředních hodinách.
Aktuálně platné vyhlášky a nařízení jsou také zveřejněny na internetových stránkách obce - viz hypertextový odkaz:
Vyhlášky a nařízení
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | 0,00 Kč |
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4) | 0,00 Kč |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | 0,00 Kč |
ostatní náklady | dle skutečně |
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
Vzory licenčních smluv dle § 14a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, nejsou pro poskytování informací obcí jakožto povinným subjektem potřebné.
Poskytnutí informace 1/2024 - firma provádějící správu údržby osvětlení v obci Typ: PDF dokument, Velikost: 369.96 kB
Poskytnutí informace 1/2023 - trestněprávní odpovědnost členů volených orgánů obce Typ: PDF dokument, Velikost: 1.57 MB zveřejněno 24.03.2023
Poskytnutí informace 1/2020 - stavební řízení (610.3 kB) zveřejněno 15.10.2020
Poskytnutí informace 1/2019 - nabídky veřejných zakázek (197.77 kB) zveřejněno 26.8.2019
Poskytnutí informace 2/2018 - náklady na GDPR (556.51 kB) zveřejněno 30.5.2018
Poskytnutí informace 1/2018 - pohledávky za právnickými osobami 180 dnů po splatnosti (180.03 kB) zveřejněno 4.4.2018
Poskytnutí informace 10/2017 - sociální bydlení (544.82 kB) zveřejněno 19.9.2017
Poskytnutí informace 9/2017 - výskyt škodlivých ptáků (470.96 kB) zveřejněno 24.8.2017
Poskytnutí informace 8/2017 - zajišťování sdruženého plnění povinností zpětného odběru a využití odpadů z obalů (1.05 MB) zveřejněno 20.7.2017
Poskytnutí informace 7/2017 - sjezd na pozemku parc.č.639/1 (2.05 MB) zveřejněno 4.7.2017
Poskytnutí informace 6/2017 - projednání podané žádosti ZO zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 5/2017 - veřejné osvětlení zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 4/2017 - svoz komunál. a tříděného odpadu zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 3/2017 - investiční plán v roce 2017 (žádost zaslána 2x) zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 2/2017 - investiční plán v roce 2017 zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 1/2017 - byty v majetku obce zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 2/2016 - bankovní účty obce zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 1/2016 - investiční plány na rok 2016 zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 4/2015 - investiční plán pro rok 2015 zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 3/2015 - čerpání dotací, Dotace 2007-2013 zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 2/2015 - investiční plán pro rok 2015 zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 1/2015 - zveřejnění jednacího řádu zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 2014 - investiční plány v roce 2014 zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 5/2013 - nástěnky zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 4/2013 - složení zastupitelstva zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 3/2013 - firmy zajišťující služby pro obec zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 2/2013 - revize územního plánu zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace 1/2013 - spisový a skartační řád zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace na žádost v roce 2012 - místně příslušné orgány zveřejněno 22.6.2017
Poskytnutí informace v roce 2010 - konání referenda zveřejněno 22.6.2017
Provozní doba
Středa 13,00 - 18,00 hod.
Sobota 9,00 - 13,00 hod.
Od 1.11. do 28.2. je provozní doba ve středu od 13,00 - 17,00 hodin.